Czy słowo kluczowe deska kompozytowa to łatwa fraza do wypromowania w wyszukiwarce?

Rozmowy na każdy temat.
adaswolski
Posty: 10
Rejestracja: 19 maja 2016, 10:59

Czy słowo kluczowe deska kompozytowa to łatwa fraza do wypromowania w wyszukiwarce?

Postautor: adaswolski » 05 lip 2016, 13:59

Dzień dobry. Chciałby się dowiedzieć czy to duży problem wypromować stronę WWW na frazę deska kompozytowa? Mam stronę WWW, która oferuje ten produkt. Mam zamiar własnymi siłami ją wypozycjonować na frazę deska kompozytowa, ale nie mam dużego doświadczenia w tym temacie. Przeczytałem dużo poradników związanych z tematem pozycjonowania stron internetowych. Ale nigdy wcześniej nie zajmowałem się tym. Czy osobie nowej w branży uda się przebić przez inne strony i ulokować swoją stronę w pierwszej dziesiątce wyników? Będę wdzięczny za pomoc w rozstrzygnięciu mojego problemu.

podobne tematy:

alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:52

Czy fraza deska kompozytowa to łatwa fraza do wypromowania w wyszukiwarce?

Postautor: alexsys76 » 05 lip 2016, 14:09

Witaj, problem to nie jest dla osoby, która zna się na rzeczy. Jeśli czytałeś w Internecie o pozycjonowaniu strony to na 100% spotkałeś się z pojęciem odnośników i optymalizacji strony. Oczywiście jesteś w stanie samodzielnie budować odnośniki do swojej strony. Pytanie jak wiele jesteś w sanie ich zbudować i z jakich miejsc. Czym lepszy odnośnik, tym trudniej go zdobyć. Nawet jak będziesz już budował odnośniki to jak skierujesz na nie roboty indeksujące? Ręcznie - to będzie dla ciebie masakra. Rzecz jasna są programy do tego dedykowane. Lecz czy warto je nabyć dla jednej strony, raczej nie. Wydatek się nie zwróci. Polecam skorzystanie z pomocy jakieś firmy. Oni to zrobią efektywniej i będziesz miał pewność, iż osiągną zamierzony rezultat. A ty ten czas przeznacz na rozwój swojej firmy.

podobne tematy:


Wróć do „Tematy dowolne”

Kto jest online