Czy masaż leczniczy daje dobre efekty, adres salonu masażu w Warszawie

Rozmowy na każdy temat.
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:52

Czy masaż leczniczy daje dobre efekty, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:03

Dzień dobry. Od jakiegoś czasu miewam kłopoty z kręgosłupem. Zacząłem przeszukiwać internet w znalezieniu przyczyn tego rodzaju problemu. Na stronach internetowych znalazłem masę wypowiedzi ludzi z podobnym bólem pleców. Sporo osób zaleca masaż leczniczy , który wg ich doświadczeń bardzo koi ból kręgosłupa. Rozmyślam tylko czy nie zafundować sobie masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Jestem ciekaw czy tego rodzaju zestaw masaży będzie skuteczny? Czytałem także, iż tego typu dolegliwości spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy ktoś z was może to potwierdzić. Faktem jest, że dużo pracuję siedząc przy komputerze od lat. Lecz czy tego rodzaju bóle nie powinny ujawnić się od samego początku? Oraz kluczowe pytanie o lokalizację sprawdzonego gabinetu masażu w Warszawie , który świadczy masaż leczniczy w korzystnej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:50

Czy masaż relaksacyjny jest pomocy, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:08