Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Rozmowy na każdy temat.
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:52

Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Witam. Jakiś czas temu otrzymałem wiadomość z ofertą na pozycjonowanie mojej strony internetowej: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, gdyż agencja SEO która ma potencjalnie zająć się promocją strony, uznała ją za niepotrzebną. Uważają, że lepiej aby dla każdego frazy kluczowej pojawiała się strona główna. Wg mnie jest to trochę nie logiczne. Osoba, która poszukuje implantów winna trafić od razu na dedykowaną pod to hasło podstronę z implantami. Czy w jakiś sposób tak pozycjonować stronę, aby dla różnych fraz wyświetlały się właściwe podstrony. Chciałbym już teraz podziękować za poświęcony czas i odpowiedź na moje pytanie. Testowałem podobne rozwiązania dla dentystów w stolicy. Tam stomatolodzy reklamują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu hasła stomatolog Ursynów pokazują się podstrony konkretnego dentysty. Co bardziej interesujące jeśli wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem inne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych fraz pojawiają się odmienne strony internetowe. Następne pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne słowa kluczowe? Po korespondencji z firmą SEO i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, że stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do pozycjonowania. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tej strony i frazy czyszczenie szkliwa w rezultatach szukania wyświetla się cały czas na samej górze wyników. Nieważne czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Ursynów to zawsze widzę to samą stronę. Również interesującym faktem jest, że dla frazy aparat na zęby Warszawa pojawia się inna podstrona, a dla hasła ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to normalny zabieg? Jeśli tak, to czemu nie korzystniej promować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę pisać wielu tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na wiele stron. Przecież strona firmowa dentysty z Ursynowa to nie encyklopedia. A może takie obszerne elaboraty są konieczne do właściwej reklamy strony? Także cena reklamy na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie nie jest mały. Myślałem, że jak dopiszę stronę do paru blogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie słowa jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być trudne do wypromieniowania. Rozumiem, iż dentysta Warszawa jest może cięższą frazą. Ale czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:50

Czy to będzie odpowiednia forma reklamy dla dentysty w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Cześć, jeśli chodzi o promowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój sposób myślenia jest w 100% logiczny. Nie piszemy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli pozycjonujemy podstrony to po pierwsze minimalizujemy ryzyko otrzymania kary od wyszukiwarki. Po drugie łatwiej jest uzyskać pozycje dla wybranych haseł. Po trzecie nie mam pojęcia jak wspomniana firma od pozycjonowania chce upchnąć na jednej podstronie teksty o wszystkim. Pozycjonowanie z pewnością będzie na kilka haseł takich jak: stomatolog Radom, gabinet stomatologiczny Radom, protetyka Radom, itp. Więc nie jesteśmy w stanie przygotować przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie słowa kluczowe na stronie startowej. Moja rada - poszukaj innej firmy do pozycjonowania strony.

podobne tematy:


Wróć do „Tematy dowolne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości